Školení je určeno pro manažery, kteří potřebují:
zlepšit vztahy a atmosféru na pracovišti
omezit množství komunikačních střetů
lépe zvládat vlastní a cizí emoce a frustrační reakce
snižovat odpor vůči změnám
udržet nebo zvýšit loyalitu členů týmu
Typ programu
Program je realizovaný v podobě školení připraveného „na zakázku“. Při sestavování programu se vychází z analýzy současné situace zadavatele. Jsou zpracovávány informace o atmosféře na pracovišti, typických konfliktních situacích, postojích, frustračních reakcích, racionalizacích, emočních erupcích, deklarovaných potřebách účastníků programu, atd. Teprve pak je vytvořena finální podoba programu.
Charakteristika
Tento program je orientován na rozvoj komunikačních dovedností. Program je pro účastníky velmi atraktivní, protože se dozví nejenom něco nového v oblasti komunikačních dovedností, ale dozví se i něco sami o sobě. O tom, jaké komunikační a manipulativní techniky používají, které stereotypní reakce si neuvědomují, co jim pomáhá a co škodí. Manažeři mají tento typ programu velmi rádi. Tréninkové postupy jsou nenátlakové, nové pracovní postupy lze využít jak v práci, tak v soukromém životě, vysvětlení pracovních postupů je demonstrováno zábavnou formou.
Náročnost programu
40 až 60%, v závislosti na zadání
Cílová skupina
Školení je určeno pro začínající i velmi pokročilé manažery nebo pro členy pracovních týmů.
Cíl školení
Cílem programu je zlepšení vztahů a komunikace v týmu, posílení manažerů vůči projevům frustrace a negativních emocí, snížení odporu vůči změnám, omezení množství konfliktů, zvýšení loyality vůči firmě a nadřízeným složkám.
Délka školení
1 den