Formovací meeting

Smyslem tohoto meetingu je předat výkonným složkám řídící strategii, na které  management usilovně pracoval poslední tři měsíce. Meeting má pečlivě vybudovanou dramaturgii a sleduje mnoho psychologických a manažerských cílů. V mnoha ohledech přesahuje rámec běžných manažerských prezentací.  Formovacímu meetingu předcházelo několik workshopů s top manažery zadavatelské společnosti, během nichž se tvořilo jádro budoucí řídící stategie (celofiremní, obchodní, servisní, marketingové). Tyto strategie byly během dvou měsíců rozpracovány do pracovních postupů. Součástí tohoto vývoje byla i tvorba motivačních programů, obchodních a akčních nabídek.

 

 

Není potřeba neustále znovu vymýšlet kolo, stačí správně využít známé metodiky a postupy. Úspěšné dokončení projektu ale ani dobré pracovní postupy nezaručí. Klíčoví jsou lidé. Náš rozum a naše emoce jdou totiž neoddělitelně ruku v ruce. Jako manažer jsem vybudoval a vedl týmy v menších firmách i v nadnárodních korporacích.

Ing. Vladan Kukol

specialista projektového řízení

Reference