Workshop - Cíle, cesty a prostředky

Tato tvůrčí dílna byla zaměřená na vývoj marketingové a komunikační strategie společnosti Terramet a na propojení marketingových a obchodních aktivit.

 

Na čem jsme pracovali

Do programu se v této vývojové fázi zapojili tři lidé: Petr Kotršál, jednatel společnosti Terramet, Jiří Mácha, vedoucí obchodního oddělení společnosti Terramet, Hynek Choleva, specialista společnosti Focus marketing. Do práce jsme se pustili hned od samého rána a skončili jsme až pozdě večer. Práce nás bavila a pohltila dokonce natolik, že jsme zrušili plánovanou přestávku na oběd a pracovali v jednom dlouhém zátahu. Dařilo se nám. Když jsme na konci dne odcházeli, měli jsme hotovou konstrukci řídící strategie pro dalších šest měsíců. V té chvíli byla sice jen nakreslená na velkých plachtách bílého papíru a rozepsaná v poznámkových blocích, ale byla tam. To nejobtížnější jsme měli za sebou.

 

Jak to probíhalo

V této sestavě jsme se sešli poprvé a přesto jsme se dokázali téměř okamžitě sladit a zaměřit na správné cíle. Takovéto rychlé vyladění a bezbariérová spolupráce se nikdy nedá považovat za samozřejmost, a proto si toho řádně považujeme. Práce, do které jsme se pustili byla obtížná. A to hlavně ze dvou důvodů. 1) rozhodli jsme se pro hledání významně inovativních řešení, 2) potřebovali jsme pracovat v celém rozsahu marketingových a obchodních potřeb.

 

Kde jsme pracovali

Workshop jsme realizovali v konferenčním sále společnosti Terramet v Praze-Čestlicích.

 

 

Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.

Dominik Voda

vývojář webových aplikací

Reference