Marketingové služby pro personalisty

Tenhle kámen, který leží na cestě personalistů, se nedá obejít. Čím dál tím víc je zřejmé, že personalisté potřebuji ke své práci služby grafického oddělení a marketingových specialistů. Proč? Protože musí víceméně denně komunikovat vně i dovnitř společnosti. Personalisté jsou čím dál častěji pověřováni správou firemních sociálních sití, tvorbou reklam, účastí na firemních prezentacích či výstavách. Potřebují vyrábět personální inzeráty, které se prosadí v konkurenci s ostatními. Potřebují vytvářet obraz o dění ve společnosti, tvořit události a veřejně je komunikovat. Musí psát spoustu informačních nebo PR textů, a dávat jim i grafický kabátek. A to ne jen čas od času, ale trvale, pravidelně, vlastně denně. Chce se to po nich.

Ti šťastnější mohou využívat služeb interního marketingového oddělení, které jim s výrobou textů, inzerátů, zpráv, videí, animací pomůže. Ti druzí, a je jich většina, dělají, co mohou, a pokouší se vyrábět potřebné výstupy svépomocí. A podle toho, co od nich víme, většinou tuhle část své práce příliš nemilují. Obvykle cítí, že personální marketing je obor svého druhu, který vyžaduje velkou míru odborných znalostí, a také nadání a zkušeností. Ze všeho nejvíc se trápí při psaní textů.

A právě pro tyto personalisty jsou určené naše specializované služby. Vyrábíme komunikační obsahy, inzeráty, animace, videa, spravujeme sociální sítě, tvoříme scénáře firemních událostí. Děláme to, co nás baví, čemu rozumíme, a zároveň tak dělám práci personalistů příjemnější a efektivnější.

Zde je rozsah našich marketingových služeb, které jsou určené speciálně pro personalisty:

 

 

Zajímá vás téma personálního marketingu? Chcete se o něm dozvědět víc, a přitom nahlédnout do našeho profesního myšlení? Přečtěte si naši studii, kterou jsme otiskli v časopise Moderní řízení: Co dělat, aby vaše inzeráty měli lidé rádi

 

 

 

 

Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.

Dominik Voda

vývojář webových aplikací

Reference