Technika obchodního vyjednávání

Školení je určeno pro obchodníky, kteří potřebují:

 

porážet srovnatelné nabídky konkurence

vyjednávat lepší obchodní podmínky

vytvářet komponované obchodní nabídky

rychle reagovat na změny situace

prodávat širší spektrum produktů

 

Typ programu

Toto školení má pevně stanovený pracovní postup ale pokaždé úplně jiný obsah a průběh. Je totiž vytvářeno podle potřeb jednotlivých zadavatelů. Vyjednávací postupy jsou nastaveny tak, aby přesně odpovídaly denní praxi obchodníků. Pracujeme s reálnými produkty, obchodními nabídkami a nákupními bariérami.

 

Charakteristika

Je to vysoce odborné školení. Kombinuje tyto pracovní postupy: školení, workshop a trénink. Program je sestaven a veden tak, aby absolventi získali nejen nové dovednosti, ale i novou energii a sebevědomí.

 

Náročnost programu

80%

 

Cílová skupina

Školení je určeno pro obchodníky, kteří již mají praktické zkušenosti s obchodováním. Čím více, tím lépe.

 

Cíl školení

Cílem programu je, dát obchodníkovi nové nástroje a pracovní postupy, kterými by mohl zvládnout tlak ze strany klientů a konkurenčních firem. Absolvent tohoto školení dokáže lépe reagovat na klientovy požadavky, vytvářet komponované obchodní nabídky, vyjednávat lepší obchodní podmínky a prodávat širší spektrum produktů a služeb.

 

Délka školení

1 den

 

Pomáhal jsem při řešení mnoha obtížných manažerských situací. Proto jsem si docela jistý tím, že téměř na každou potíž se dá nalézt správné řešení. Většinou pomůže rozum a znalosti, někdy kreativita a někdy je potřeba lépe využít emoce. Specializuji se na řešení konfliktů vyvolaných tlakem změn, znovunalezení ztracené motivace a na řešení potíží spojených s profesním "vyhořením".

Jan Lazar

specialista HR projektů, mediátor

Reference