Prezentuji a argumentuji

Školení je určeno pro obchodníky, kteří potřebují:

 

přesvědčivě a srozumitelně prezentovat svou nabídku, produkt nebo službu
zvládnout klientovy námitky
ovlivnit klientovo rozhodnutí ve svůj prospěch

 

Typ programu

Školící program je realizovaný jako školení připravené „na zakázku“ dle potřeb, produktů, prodejní a prezentační strategie konkrétního zadavatele.

 

Charakteristika

Smyslem tohoto školení je rozvíjet obchodníkovu dovednost ovlivňovat klientovo rozhodnutí pomocí vybraných prezentačních a argumentačních technik. Program je z minimální 70% tvořen tréninkem v zátěžových situacích. Součástí programu je audio/video analýza výstupů.

 

Náročnost programu

70%

 

Cílová skupina

Školení je určeno pro všechny typy obchodníků. Od začínajících po velmi pokročilé. Pracovní skupina by měla být sestavena z obchodníků pracujících s podobnými kategoriemi klientů.

 

Cíl školení

Ukázat obchodníkovi, kde dělá při prezentaci svých produktů a služeb chyby, odhalit jeho nefunkční prodejně prezentační stereotypy, demonstrovat chybné komunikační předpoklady a v tréninku v zátěžových situacích nacvičovat nové pracovní postupy, argumentační a prezentační techniky a triky.
      

Délka školení

1 den

 

 

Pomáhal jsem při řešení mnoha obtížných manažerských situací. Proto jsem si docela jistý tím, že téměř na každou potíž se dá nalézt správné řešení. Většinou pomůže rozum a znalosti, někdy kreativita a někdy je potřeba lépe využít emoce. Specializuji se na řešení konfliktů vyvolaných tlakem změn, znovunalezení ztracené motivace a na řešení potíží spojených s profesním "vyhořením".

Jan Lazar

specialista HR projektů, mediátor

Reference