Prodejní vlny v RM Gastro

V úzké spoulupráci s managementem společnosti RM Gastro jsme připravili rozvojovou strategii, jejímž hlavním cílem je zvýšení celkového výkonu obchodního oddělení. Vývoj a výroba řídící strategie probíhala v několika fázích a vyžádala si asi dva měsíce příprav. Připravili jsme řídící a prováděcí postupy pro první z řady prodejních vln, akční nabídky pro klienty, motivační programy pro obchodníky, kontrolní nástroje a mechanismy, nástroje komunikační podpory. Těsně před spuštěním prodejní vlny (4.11.2016) jsme také realizovali tvz. formovací meeting. Jedná se o speciální formát pracovního setkání, který jsme v minulosti vyvinuli právě pro tento účel. Formovacího meetingu se účastnili všichni členové obchodního týmu a obchodně podpůrných složek. Pracovali jsme od devíti od rána až do půl páté. Usilovně a soustředěně. S výsledkem a zejména s přístupem všech zúčastněných jsme byli nadmíru spokojeni. 

Nyní jsme o týden dál a dostávají se k nám informace o výsledcích z první fáze realizace prodejní vlny. Jsme nadšeni, zdá se, že vše funguje přesně tak, jak jsme si to přáli.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rozum je důležitý při výběrů cílů a pracovních postupů, emoce při jejich prosazování. Kreslím, píšu, tvořím a organizuji. Ale hlavně, svou prací se bavím.

Vendula Hemzalová

copywriter a designer

Reference