Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.
Realizujeme již třetí ročník soutěže Serviceman. Soutěž sleduje dva hlavní cíle. Nastartování komunikace mezi servisními mechaniky a jejich klienty ještě před zahájením zimní sezóny a posílení image jak servisních mechaniků, tak celé společnosti. Soutěž je realizovaná prostřednictvím klubu přátel horských strojů. Zde je prováděno hlasování pro jednotlivé servisní mechaniky. Komunikační set obsahuje tyto materiály: hlasovací stránka, startovací e-mail, animace. Po ukončení soutěže následuje vyhlašovací ceremmoniál a následná komunikační vlna.
Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.