Rozum je důležitý při výběrů cílů a pracovních postupů, emoce při jejich prosazování. Kreslím, píšu, tvořím a organizuji. Ale hlavně, svou prací se bavím.
Chcete se dozvědět, jestli máme vaše manažery co naučit? Můžeme vám poslat prezentace našich školících programů, naše reference, naše studie otištěné v odborných časopisech. Dozvíte se toho o nás hodně. Ale pokud chcete skutečně nahlédnout do našeho myšlení, know how a pracovních postupů, nechte nás, abychom vám předvedli praktickou ukázku.
Pro ukázku našich schopností jsme si vybrali sekvenci ze školícího programu zaměřeného na zvýšení pracovního výkonu podřízených. A proč volba padla právě na tento program? Je to jednoduché. Nezáleží na tom, v jakém oboru jste manažerem, pokusy svých podřízených o únik z tlaku na výkon, musíte umět vyřešit ve všech případech.
Únik z tlaku na výkon. Nejdříve vám ukážeme, jakými způsoby se podřízení snaží vyhnout realizaci nechtěných úkolů. Našim hlavním tématem proto bude odhalování a řešení manipulativních postupů jako například vymlouvání, obviňování, zastrašování, vytěsňování.
Výkonnostní křižovatky. Pak si ukážeme místa, kde k pokusům o únik dochází nejčastěji, tedy ta místa, kde manažeři obvykle selhávají. Budeme se zabývat předvídáním a vyhledáváním těchto výkonnostních křižovatek.
Zvládací postupy. Nakonec si ukážeme, proč je tak důležité správně volit mezi různými zvládacími postupy. Předvedeme si to na příkladu konfliktu vzniklého z nedbalosti a konfliktu vzniklého ze souboje o autoritu.
Ukázku školícího programu realizujeme v prostorách vaší společnosti nebo v místě, na kterém se domluvíme. Potřebujeme k tomu jen trochu prostoru. Zeď, na kterou bychom mohli promítat, flipchart, a dostatek místa pro pohyb lektora. 2 až 2,5 hodiny, tolik zabere ukázka včetně následné skupinové diskuse. Protože diskuse bývá většinou velmi živá a účastníci programu se do ní rádi zapojují, je dobré počítat s časovou rezervou. Za realizaci této ukázky školícího program nic neplatíte.
Školíme manažery i obchodníky. Univerzální rozvojové programy, mezi které řadíme i dvoudenní školení Jak zvýšit pracovní výkon podřízených, tvoří jen menší část našich školících a poradenských aktivit. Pro větší část našich klientů vytváříme tzv. „programy na zakázku“. Jinými slovy, vymýšlíme pro ně (a s nimi) originální řídící strategie, zvládací a prosazovací postupy. Asi padesát procent našich rozvojových programů je realizováno ve formátu 1:1, tedy jeden manažer a jeden lektor/poradce.
Rozum je důležitý při výběrů cílů a pracovních postupů, emoce při jejich prosazování. Kreslím, píšu, tvořím a organizuji. Ale hlavně, svou prací se bavím.