Formovací meeting

Smyslem tohoto meetingu je předat výkonným složkám řídící strategii, na které  management usilovně pracoval poslední tři měsíce. Meeting má pečlivě vybudovanou dramaturgii a sleduje mnoho psychologických a manažerských cílů. V mnoha ohledech přesahuje rámec běžných manažerských prezentací.  Formovacímu meetingu předcházelo několik workshopů s top manažery zadavatelské společnosti, během nichž se tvořilo jádro budoucí řídící stategie (celofiremní, obchodní, servisní, marketingové). Tyto strategie byly během dvou měsíců rozpracovány do pracovních postupů. Součástí tohoto vývoje byla i tvorba motivačních programů, obchodních a akčních nabídek.

 

 

Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.

Dominik Voda

vývojář webových aplikací

Reference